11 класи Хімія
| 
   
11-А 
 | 
  
   
11-Б 
 | 
  
   
Тема уроку 
 | 
  
   
Завдання 
 | 
 
| 
   
07.04 
 | 
  
   
08.04 
 | 
  
   
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів
   
 | 
  
   
1.    
  Опрацюйте параграфи 19,30 
2.    
  Виконайте тести на ст. 96, 
Задача ст..149 №3 
 | 
 
| 
   
10.04 
14.04 
17.04 
 | 
  
   
10.04 
15.04 
17.04 
 | 
  
   
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних
  сполук 
 | 
  
   
1.    
  Опрацюйте параграф 39 
2.    
  Виконайте у зошиті завдання ст.. 182
  №1-4, 8 
 | 
 
| 
   
21.04 
 | 
  
   
22.04 
 | 
  
   
Практична робота №2 Генетичні зв’язки між неорганічними
  речовинами. 
 | 
  
   
Виконайте
  у зошиті теоретично завдання на ст..183 І варіант 
 | 
 
| 
   
24.04 
 | 
  
   
24.04 
 | 
  
   
Розв’язування розрахункових задач 
 | 
  
   
1.    
  Перегляньте приклад розв’язування
  задачі на надлишок 
                
  2.Розв’яжіть задачі
  ст..120 №1-5 
 | 
 
10 класи Хімія
| 
   
10- А 
 | 
  
   
10-Б 
 | 
  
   
Тема уроку 
 | 
  
   
Завдання 
 | 
 
| 
   
07.04 
 | 
  
   
09.04 
 | 
  
   
Насичені й ароматичні аміни.  
 | 
  
   
1.    
   Опрацюйте параграф 22 
2.    
  Перегляньте відео 
3.    
  Виконайте у зошиті вправи на
  ст.116-117 №1-3,7 
 | 
 
| 
   
08.04- 
14.04 
 | 
  
   
10.04- 
16.04 
 | 
  
   
Амінокислоти. Білки 
 | 
  
  
 
2. за ст. 124 та відео запишіть у
  зошит дві головні якісні реакції на білки (Лаб.робота №3-4) 
4.    
  Виконайте
  завдання на ст.. 121 №3, 4 
5.    
  Виберіть тему та виконайте 1 проект на
  вибір на ст.127 
 | 
 
| 
   
15.04 
 | 
  
   
17.04 
 | 
  
   
Синтетичні високомолекулярні речовини. Пластмаси.
  Каучуки. Гума. 
 | 
  
   
1.    
  Опрацюйте параграф 25,27 та у зошиті
  заповніть таблицю 
-назва пластмаси, каучуку 
-формула 
-Властивості 
-застосу вання 
           2. У
  зошиті виконайте завдання  
 - ст..138 №4,5 
Ст..148 №4.5 
 | 
 
| 
   
21.04 
 | 
  
   
23.04 
 | 
  
   
Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і
  довкілля. 
 | 
  
   
1.Опрацюйте параграф 26 
2.У зошиті виконайте завдання  
Ст.. 144 №5,8 
 | 
 
| 
   
22.04 
 | 
  
   
24.04 
 | 
  
   
Захист проектів 
 | 
  
   
Виконайте
  один проект на вибір на ст.. 152  
 | 
 
| 
   
Дата 
 | 
  
   
Тема уроку 
 | 
  
   
Завдання 
 | 
 
| 
   
06.04 
 | 
  
   
Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена
  книга України. 
 | 
  
   
Опрацювати
  парараф 40, у зошит записати по два приклад організмів, що
  занесені до всіх видів книг. 
 | 
 
| 
   
09.04 
 | 
  
   
Концепція сталого розвитку та її значення. 
 | 
  
   
Опрацювати параграф 41 та перелічіть глобальні Цілі
  сталого розвитку. 
 | 
 
| 
   
13.04 
 | 
  
   
Поняття про екологічне мислення 
 | 
  
   
Перегляньте відео та напишіть ессе на тему :
  «Екологічне мислення – ознака цивілізованої людини» 
 | 
 
| 
   
16.04 
 | 
  
   
Узагальнення знань 
 | 
  
   
Виконати тести і завдання на ст.. 176-178 
 | 
 
| 
   
23.04 
 | 
  
   
Завдання та досягнення сучасної селекції 
 | 
  
   
Опрацюйте параграф 42, дайте у зошиті означення понять
  селекція, сорт, порода, штам – наведіть по два приклади. 
 | 
 
10- А клас Біологія
| 
   
Дата 
 | 
  
   
Тема уроку 
 | 
  
   
Завдання 
 | 
 
| 
   
06.04 
 | 
  
   
Медико-генетичне консультування та його організація 
 | 
  
   
Опрацюйте параграф 43, завдання ? на ст..172 
 | 
 
| 
   
08.04 
 | 
  
   
Практична робота №2 «Розв’язування типових генетичних
  задач» 
 | 
  
   
Розв’яжіть задачі на ст.. 173 №1-4. Оформіть у зошит. 
 | 
 
| 
   
13.04 
 | 
  
   
Контрольна робота 
 | 
  
   
Виконайте завдання на ст.. 176-178 
 | 
 
| 
   
15.04 
 | 
  
   
Репродукція як механізм забезпечення безперервності
  існування видів. 
 | 
  
   
Опрацювати параграф 44, письмово дайте відповіді на
  питання ст..182 
 | 
 
| 
   
22.04 
 | 
  
   
Регенерація організму людини. Трансплантація тканин.
  Правила біологічної етики. 
 | 
  
   
Опрацюйте параграф 50, зошит ст..80 
 | 
 
Дати  
 | 
  
Тема уроку 
 | 
  
Завдання 
 | 
 
06-10.04 
 | 
  
Поведінка тварин. Поведінкові реакції 
 | 
  
Вчити параграф 43 міні –проект «Як спілкуються тварини» 
 | 
 
Практична робота №7 «Визначення форм поведінки тварин»
  за відео виконати роботу  
 | 
  
Вчити параграфи 46-47 
 | 
 |
13.-17.04 
 | 
  
Вроджена та набута поведінка тварин 
 | 
  
Вчити параграф 44, Міні-проект «Як тварини користуються
  знаряддям праці» 
 | 
 
21-24.04 
 | 
  
Елементарна розумова діяльність тварин. Індивідуальна поведінка
  тварин. 
 | 
  
Вчити параграф 49,45,Міні-проект « Чому мігрують
  тварини?» 
 | 
 
Комментариев нет:
Отправить комментарий