11 класи Хімія
11-А
|
11-Б
|
Тема уроку
|
Завдання
|
07.04
|
08.04
|
Біологічне значення металічних і неметалічних елементів
|
1.
Опрацюйте параграфи 19,30
2.
Виконайте тести на ст. 96,
Задача ст..149 №3
|
10.04
14.04
17.04
|
10.04
15.04
17.04
|
Генетичні зв’язки між основними класами неорганічних
сполук
|
1.
Опрацюйте параграф 39
2.
Виконайте у зошиті завдання ст.. 182
№1-4, 8
|
21.04
|
22.04
|
Практична робота №2 Генетичні зв’язки між неорганічними
речовинами.
|
Виконайте
у зошиті теоретично завдання на ст..183 І варіант
|
24.04
|
24.04
|
Розв’язування розрахункових задач
|
1.
Перегляньте приклад розв’язування
задачі на надлишок
2.Розв’яжіть задачі
ст..120 №1-5
|
10 класи Хімія
10- А
|
10-Б
|
Тема уроку
|
Завдання
|
07.04
|
09.04
|
Насичені й ароматичні аміни.
|
1.
Опрацюйте параграф 22
2.
Перегляньте відео
3.
Виконайте у зошиті вправи на
ст.116-117 №1-3,7
|
08.04-
14.04
|
10.04-
16.04
|
Амінокислоти. Білки
|
2. за ст. 124 та відео запишіть у
зошит дві головні якісні реакції на білки (Лаб.робота №3-4)
4.
Виконайте
завдання на ст.. 121 №3, 4
5.
Виберіть тему та виконайте 1 проект на
вибір на ст.127
|
15.04
|
17.04
|
Синтетичні високомолекулярні речовини. Пластмаси.
Каучуки. Гума.
|
1.
Опрацюйте параграф 25,27 та у зошиті
заповніть таблицю
-назва пластмаси, каучуку
-формула
-Властивості
-застосу вання
2. У
зошиті виконайте завдання
- ст..138 №4,5
Ст..148 №4.5
|
21.04
|
23.04
|
Вплив полімерних матеріалів на здоров’я людини і
довкілля.
|
1.Опрацюйте параграф 26
2.У зошиті виконайте завдання
Ст.. 144 №5,8
|
22.04
|
24.04
|
Захист проектів
|
Виконайте
один проект на вибір на ст.. 152
|
Дата
|
Тема уроку
|
Завдання
|
06.04
|
Червона книга та чорні списки видів тварин. Зелена
книга України.
|
Опрацювати
парараф 40, у зошит записати по два приклад організмів, що
занесені до всіх видів книг.
|
09.04
|
Концепція сталого розвитку та її значення.
|
Опрацювати параграф 41 та перелічіть глобальні Цілі
сталого розвитку.
|
13.04
|
Поняття про екологічне мислення
|
Перегляньте відео та напишіть ессе на тему :
«Екологічне мислення – ознака цивілізованої людини»
|
16.04
|
Узагальнення знань
|
Виконати тести і завдання на ст.. 176-178
|
23.04
|
Завдання та досягнення сучасної селекції
|
Опрацюйте параграф 42, дайте у зошиті означення понять
селекція, сорт, порода, штам – наведіть по два приклади.
|
10- А клас Біологія
Дата
|
Тема уроку
|
Завдання
|
06.04
|
Медико-генетичне консультування та його організація
|
Опрацюйте параграф 43, завдання ? на ст..172
|
08.04
|
Практична робота №2 «Розв’язування типових генетичних
задач»
|
Розв’яжіть задачі на ст.. 173 №1-4. Оформіть у зошит.
|
13.04
|
Контрольна робота
|
Виконайте завдання на ст.. 176-178
|
15.04
|
Репродукція як механізм забезпечення безперервності
існування видів.
|
Опрацювати параграф 44, письмово дайте відповіді на
питання ст..182
|
22.04
|
Регенерація організму людини. Трансплантація тканин.
Правила біологічної етики.
|
Опрацюйте параграф 50, зошит ст..80
|
Дати
|
Тема уроку
|
Завдання
|
06-10.04
|
Поведінка тварин. Поведінкові реакції
|
Вчити параграф 43 міні –проект «Як спілкуються тварини»
|
Практична робота №7 «Визначення форм поведінки тварин»
за відео виконати роботу
|
Вчити параграфи 46-47
|
|
13.-17.04
|
Вроджена та набута поведінка тварин
|
Вчити параграф 44, Міні-проект «Як тварини користуються
знаряддям праці»
|
21-24.04
|
Елементарна розумова діяльність тварин. Індивідуальна поведінка
тварин.
|
Вчити параграф 49,45,Міні-проект « Чому мігрують
тварини?»
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий